peyment01
payment02
payment news

گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز کار چندان دشواری نیست. اما کارایی بسیار مهمی دارد. که به مدیریت مالی صاحب فروشگاه و یا شرکت بسیار کمک می کند. در برخی مواقع با توجه به شلوغی کاروحجم پرداخت ها ممکن است فروشندگان متوجه نشوند. که آیا همه پرداختی ها دارای چاپ رسید هستند یا خیر.! ویااینکه درپایان یک روز کاری حساب وکتاب آنها باتوجه به رسیدهای چاپی و موارد دیگرهمخوانی دارد یا خیر. برای حل این مشکل یک راه حل ساده وجود دارد. درکمترین زمان میتوان با گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز به این دغدغه ها خاتمه داد.

گرفتن گردش حساب را می توان از دو طریق انجام داد. روش اول ورود به نرم افزار بانکی مورد نظر است. که درآن با ثبت نوع درخواست و تاریخ و زمان می توان خروجی گردش حساب را به دست آورد. اما ما در این مقاله گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز را مدنظر قرار داده ایم تا به سوالات کاربران در این زمینه پاسخ دهیم.

گرفتن گردش حساب و ریز تراکنش ها از دستگاه پوز چطور انجام می شود؟

همان طور که در ابتدا گفته شد. گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز باهدف مدیریت بهتر تراکنش های مالی یک فروشگاه، شرکت یا هرمکانی که دارای دستگاه پوز است، انجام میشود. گرفتن گردش حساب در انواع مختلف دستگاه های پوز می تواند به روش های مختلف انجام گیرد. اما آنچه مهم است استفاده از یک فرایند مشابه در همه دستگاه های پوز است. که با درک آن ها می توان این کار را در دستگاه های مختلف به راحتی انجام داد. برای این کار کافیست:

دستگاه پوز خود را روشن کرده و دکمه منو را فشار داده و فروشگاه مدنظر را انتخاب کنید. سپس رمز فروشگاه را وارد کرده و دکمه تایید را بفشارید. شما در اصل به نوعی گزارش نیاز دارید. پس گزینه گزارشات را انتخاب و مجدد تایید را فشار دهید. در این قسمت وارد ریزتراکنش ها شده و دکمه تایید را فشار دهید. در این قسمت دو گزینه تراکنش های موفق و ناموفق وجود دارد. که اتفاقا راهنمای خوبی برای فروشنده است تا از تعداد تراکنش های ناموفق خود نیز اطلاع یابد.

به هر حال ما برای گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز نیازی به تراکنش های ناموفق نداریم. پس گزینه تراکنش های موفق را انتخاب کرده و و آن را تایید می کنیم. حال با توجه به نوع گزارشی که مدنظر داریم آن ها را انتخاب و مجددا گزینه تایید را میفشاریم. (منظور از نوع گزارش، گزینه های خرید، پرداخت قبض، خرید شارژ و موارد دیگر است.)

پس از مرحله انتخاب گزارش تاریخ و ساعت را در دستگاه پوز ثبت کرده. تا با توجه به آن گردش حساب خود را به دست آوریم. زیرا ممکن است گردش حساب یک ساعت اخیر، یک روزاخیر ویا حتی چند روز اخیر را نیاز داشته باشیم. پس از وارد کردن تاریخ و ساعت تراکنش ها، تعداد تراکنش هایی که را می خواهید مشاهده کنید انتخاب و در نهایت تایید را بزنید. اگر نسخه چاپی گردش حساب را لازم دارید دکمه سبزرنگ مربوط به آن را فشار دهید. تا رسید شما چاپ گردد.

با این کار به راحتی می توانید تراکنش ها را مشاهده و بررسی کنید. و از صحت و انطباق آن ها با رسیدهای فروش خود اطمینان یابید. همچنین تمامی اطلاعات را به صورت دقیق و جزئی تر مانند شماره کارت مشتری (شش رقم اول و چهار رقم آخر کارت)، مبلغ خرید، شماره پایانه، تاریخ و زمان (به صورت ساعت، دقیقه و ثانیه)، شماره پیگیری و غیره ارائه می دهد.

سامانه مشاهده تراکنش های دستگاه کارتخوان

سامانه هایی جهت مشاهده تراکنش های دستگاه پوز وجود دارد. به این صورت که به حساب بانکی مربوط به دستگاه پوز متصل می شود. به عبارتی با ارائه شماره ترمینال، تمام تراکنش هایی که به حساب متصل شرکت، فروشگاه و غیره واریز شده. قابل رویت و چاپ خواهد بود. راه اندازی چنین سامانه هایی با هدف مشتری مداری و ارتقاء رضایت مشتریان جهت انجام خدماتی با کاربری آسان، افزایش سرعت پاسخگویی و امنیت بالا انجام می شود. شرکت پاسارگاد میتواند مثال خوبی برای ارائه این نوع سامانه ها باشد. بطوریکه ازطریق نمایندگی‌های PSP  پس از اعتبار سنجی حساب، کارتخوان های خریداری شده را به حساب اعلام شده وصل میکند.

جمع بندی

گرفتن گردش حساب ازدستگاه پوز کمک شایانی به صندوقداران فروشگاهها، شرکتها، هتلها و هرمکانی که امروزه دارای کالاهایی جهت فروش و یا خدماتی قابل ارائه دارند، میکند. زیرا به آن ها در مدیریت مالی و ریزتراکنش ها کمک کرده تا جمع بندی و حسابرسی ها به صورت درست انجام گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در نگین تمدن زندگی تماس بگیرید.

بله. گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز یک روش بسیار ساده و آسان است که در کمترین زمان ممکن در اختیار صندوقدار قرار می گیرد.

گرفتن گردش حساب از دستگاه پوز با هدف مدیریت بهتر تراکنش های مالی و حساب های یک فروشگاه، شرکت و یا هر مکانی که دارای دستگاه پوز است، انجام می شود.

خرید با کارت بانکی، گرفتن شارژ برای اپراتورهای مختلف، گرفتن موجودی و مانده حساب، پرداخت قبوض، چاپ آخرین تراکنش ها، گرفتن گردش حساب و موارد دیگر از جمله کارهایی هستند که می توان با دستگاه کارتخوان انجام داد.

نگین تمدن زندگی
ارسال از طریق واتساپ