سامانه فروش تلفنی
بستری فراتر از اینترنت

سامانه فروش تلفنی یک تحول عظیم در کسب و برای کسب و کارهای کوچک است. تمامی صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان از جایگاه خطوط تلفن در ارتباطات و انجام امور مربوط به کارها از جمله پیگیری و ثبت سفارشات، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و… مطلع هستند.

 

تلفن به طور سنتی یک پل ارتباطی بین مشتری و صاحبان کسب و کارها بوده و میباشد. با ظهور اینترنت نقش تلفن به تدریج در کسب و کارها کم رنگ تر شد اما هیچ وقت بطور کامل کنار نرفت. شاید برایتان قابل باور نباشد که خطوط تلفن در حال حاضر و با وجود اینترنت هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

مزایای سامانه فروش تلفنی برای کسب و کارها

  • دریافت مبلغ سفارش پیش از ارسال و جلوگیری از مشکلات مواجه شدن با مشتریان بد حساب
  • جلوگیری از پرداخت های اضافه و یا کمتر از مبلغ سفارش و درگیری های بعدی مانند عودت وجه به مشتری
  • بهره مندی از سیستم CRM جهت تشخیص خودکار مشتری و نیز مشاهده سوابق خرید وی برای اعمال تخفیف و یا ارائه هدایا بر اساس سیاست فروش و افزایش سطح وفاداری مشتریان
  • حفظ ارتباط با مشتریان به واسطه اختصاص کد فروشگاه در سامانه (حتی در صورت جابجایی فروشگاه ارتباط با مشتری حفظ میشود)
  • امکان دسترسی آنلاین به فایل صوتی مکالمه مشتری و فروشنده جهت بررسی و یا پیگیری
  • امکان ثبت، اندازه گیری و بررسی رضایتمندی مشتریان کسب و کار

درباره سامانه فروش تلفنی

سامانه هوشمند فروش تلفنی را کانالی جدید برای کسب و کارهای مختلف معرفی می کنند.  این سامانه نیز در همین راستا برای بهره گیری از روش های فروش چند وجهی از همین سامانه ها استفاده نموده است. اما ثبت و نگهداری اطلاعات مشتریان چگونه به رونق کسب و کار کمک می کند؟ زمانی که همه ی اطلاعات مربوط به یک مشتری در سامانه ای ثبت شود، مشتری و فروشگاه هر دو قادر خواهند بود تا سفارشات مختلف را مورد پیگیری قرار دهند. بدین ترتیب کاملا مشخص می شود که یک سفارش در چه مرحله ای قرار دارد و چه زمان به دست مشتری خواهد رسید.

در ضمن وضعیت پرداخت نیز برای هر سفارش مشخص می باشد.  علاوه بر این تا حدود زیادی می توان از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرد و در صورت بروز نیز، رفع آن ها بسیار آسان تر خواهد بود. فرض کنید که یک سفارش برای مشتری به اشتباه ارسال شود. اگر مرجعی برای ثبت اطلاعات وجود نداشته باشد، مشتری و فروشنده چگونه می توانند نسبت به پیگیری این خطا اقدام نمایند؟ در همین راستا سامانه هوشمند فروش تلفنی، امکان ثبت و ضبط مکالمات را نیز فراهم می آورد. بدین ترتیب پیگیری ها و رفع مشکلات بسیار آسان تر خواهد شد.

مزایای سامانه فروش تلفنی مشتری

  • کاربری ساده و بدون پیچیدگی
  • عدم نیاز به اینترنت و یا ابزارهای آنلاین از جمله گوشی های هوشمند و رایانه شخصی
  • دسترسی به گزارشات سوابق خرید و آگاهی از وضعیت پرداخت و سفارش
  • ایجاد پیوستگی در مراحل ثبت سفارش و پرداخت و در نتیجه رضایت مشتری
  • امکان دسترسی آنلاین به فایل صوتی مکالمه مشتری و فروشنده جهت بررسی و یا پیگیری

مزایای خرید تلفنی

  • دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  • عدم نیاز به خروج از منزل
  • حفظ حریم شخصی
  • عدم حضور فروشنده و حضور آزار دهنده او
  • عدم نیاز به اینترنت و کارت بانکی

معایب خرید حضوری

  • محرومیت از خرید کالا از سایر شهرها
  • اتلاف وقت، زمان و انرژی
  • ایجاد وسوسه برای خرید اقلام غیر ضروری
  • عدم دسترسی سریع به اقلام مورد نیاز
  • خرید در حضور فروشنده کم حوصله

اپلیکیشن موبایل سامانه تلفنی ویزیتل

  • فرم پذیرش
  • جواز کسب یا فرم استشهاد
  • تاییدیه شبا بانکی یا تصویر کارت بانکی
  • تاییدیه پستی یا قبض داری کد پستی محل فعالیت
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • نصویر از محیط محل کسب و کار و یا پیج کاری
مدارک مورد نیاز

تلفن تماس و پشتیبانی

۰۲۱۴۴۸۹۷۱۵۳

شبکه های اجتماعی

۰۹۳۷۷۵۸۷۲۴۷

نگین تمدن زندگی
ارسال از طریق واتساپ