peyment01
payment02
payment news

نحوه اتصال دستگاه کارتخوان s90

شارژر مخصوص دستگاه کارتخوان را به پریز برق وصل کنید و اجازه دهید2 تا 3 ساعت شارژ شود. برای قرار دادن سیم کارت دستگاه را برگردانید و درب پشت آن و باتری را بردارید. به آرامی شیار سیم کارت را در سمت چپ بلند کنید. سیم کارت با ابعاد معمولی را قرار داده و سپس باتری و درب آن را جای بگذارید. جهت افزایش سرعت اینترنت و انجام سریع تراکنش های مالی بهتر است از سیم کارت های 4G استفاده کنید.

نحوه قرارگیری سیم کارت در کارتخوان S90

پیش از قرار دادن سیم کارت در دستگاه S90 اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای شارژ باشد. همچنین چک کنید که کارتخوان به اینترنت وصل است یا خیر. در تمامی مراحل از قرار دادن سیم کارت به شکل مناسب و قفل شدن خشاب به سمت بالا اطمینان حاصل کنید. حال از خاموش بودن دستگاه مطمئن شوید. پشت کارتخوان را با فشردن زبانه مخصوص آن باز کنید. باتری دستگاه را از قسمت پایین فشار داده، بلند و خارج کنید. ( توجه داشته باشید در بعضی مدل های این دستگاه باتری به پشت درب دستگاه چسبیده است) محل نصب سیم کارت، خشاب اسلات سمت چپ است. آن را به سمت پایین کشیده و باز کنید. خشاب اسلات سیم کارت را به سمت بالا بلند کرده و سیم کارت خود را قرار دهید. باتری را به طور صحیح در جای خود قرار دهید و درب پشت دستگاه کارتخوان را ببندید.

روش گرفتن مانده حساب از دستگاه کارتخوان S90

  • پس از کشیدن کارت بانکی در جای مخصوص روی دستگاه کارتخوان از قسمت منو گزینه مشاهده موجودی را انتخاب و سپس OK را بفشارید.
  • رمز کارت مشتری را با رعایت احتیاط و عوامل امنیتی درج کرده و تایید را انتخاب کنید.
  • مانده حساب وی را روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که در صورت لزوم و درخواست مشتری گزینه چاپ را بفشارید تا رسید برای او چاپ گردد.

چاپ آخرین تراکنش کارتخوان S90

  • گاهی اوقات نیاز به عمل چاپ آخرین تراکنش خواهید داشت. به طور مثال در مواردی که پس از خرید درخواست چاپ رسید دارید. اما کاغذ رول درون آن تمام شده باشد می بایست رول کاغذ دیگری را در دستگاه کارتخوان S90 درج کرده و سپس به اقدام چاپ آخرین تراکنش کنید. تا فیش را به مشتری تحویل دهید.
  • در این هنگام دکمه منو را بفشارید و گزینه فروشگاه را انتخاب و تایید نمایید.
  • گزینه گزارشات و چاپ مجدد رسید را انتخاب کرده و تایید کنید.
  • با توجه به نوع آخرین تراکنش که ممکن است مربوط به اقداماتی مانند خرید کالا، شارژ و یا پرداخت قبوض باشد. یکی را انتخاب و کلید OK را بفشارید و پرینت آخرین تراکنش را دریافت کنید.
جمع بندی

همان طور که می دانید دستگاه کارتخوان S90 به دلیل ویژگی هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر ضربه، سرعت بالا در تراکنش ها، آنتن دهی فوق العاده، قیمت مناسب نسبت به عملکرد خوب، سادگی تعمیر و تعویض قطعات و سایر موارد دیگر تبدیل به دستگاه کارتخوان محبوبی شده و از طرفی تنظیمات دستگاه کارتخوان S90 آسان بوده و کار با آن نیز راحت است. برای ثبت سفارش دستگاه Pax S90     می توانید از اینجا اقدام کنید.

نگین تمدن زندگی
ارسال از طریق واتساپ