peyment01
payment02
payment news
دراین مقاله قصد داریم انواع خطاهای دستگاه کارتخوان را به صورت طبقه بندی شده و در جدولی به صورت کاملا شفاف برای شما شرح دهیم. دانستن این اطلاعات برای تمامی دارندگان دستگاه کارتخوان ضروری بوده و به محض رویارویی با خطاهای دستگاه کارتخوان کافیست به این مقاله مراجعه کرده و درصدد حل مشکل برآیید.
خطاها و پیغام ها دلیل خطاها و دستورالعمل ها مواجهه با آن
Error: 04 ‘Capture card’ * مشکل از کارت بانکی می باشد. * به مشتری اطلاع دهید با بانک ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرد. * از مشتری بخواهید با کارت بانکی دیگری پرداخت را انجام دهد.
Error: 41 ‘Lost card’ * مشکل از کارت بانکی می باشد. * به مشتری اطلاع دهید با بانک ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرد. *کارت به علت مفقود شدن مسدود موقت است.
Error: 43 ‘Stolen card’ * مشکل از کارت بانکی می باشد. * به مشتری اطلاع دهید با بانک ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرد، به نظر می رسد کارت به علت دزدیده شدن مسدود شده است. * اقدام به فروش توصیه نمی شود.
Error: 51 ‘Not sufficient funds’ * موجودی کارت برای پرداخت کافی نیست. * به مشتری اطلاع دهید با بانک صادر کننده کارت خود تماس بگیرد. * از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه دهد.
Error: 54 ‘Expired card’ *تاریخ انقضای روی کارت را بررسی کنید. * مجددا تراکنش را انجام دهید. * به مشتری اطلاع دهید برای تمدید کارت با بانک صادرکننده کارت خود تماس بگیرد. * از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه دهد.
Error: 55 ‘Incorrect PIN’ رمز عبور نادرست است. * اگر رمز صحیح باشد، ممکن است بانک صادرکننده کارت دارای مشکلات سیستمی باشد. * مجددا تراکنش را انجام دهید.
Error: 57 ‘Transaction not permitted by Issuer’ * دستگاه کارتخوان برای تراکنشی که در تلاش آن هستید توسط بانک صادر کننده مجاز نیست و مشتری باید با بانک تماس بگیرد. * از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه دهد.
Error: 58 ‘Transaction not permitted on terminal’ * دستگاه کارتخوان برای تراکنشی که در تلاش آن هستید مسدود شده است. * وارد حساب خود شوید و تنظیمات دستگاه کارتخوان را بررسی کنید.
Error: 61 Exceeds withdrawal limit مبلغ پرداختی از موجودی کارت بیشتر است. * به مشتری توصیه کنید با بانک صادرکننده کارت تماس بگیرد و یا با کارت دیگری پرداخت کند.
Error: 62 ‘Restricted card’ پیام خطا توسط بانک دارنده کارت * به مشتری توصیه کنید با بانک صادرکننده کارت تماس بگیرد.
Error: 63 ‘Security violation’ نقض امنیتی * به مشتری توصیه کنید با بانک صادرکننده کارت تماس بگیرد.
Error: 65 Exceeds withdrawal frequency تعداد تراکنش های کارت از سقف قانونی آن بیشتر شده است. * به مشتری توصیه کنید با بانک صادرکننده کارت تماس بگیرد.
Error: 75 ‘PIN tries exceeded’ رمز کارت سه بار متوالی اشتباه وارد شده است. * سعی نکنید دوباره پرداخت را با همان کارت انجام دهید. * از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه دهد.
Error: AF/TR/TR-02/TR-11/CC/EE ‘Transaction is declined’ دلایل مختلفی برای این خطا امکان پذیر است: ۱- کارت خیلی سریع برداشته شد و روند تأیید قطع شده است. دستگاه کارتخوان قادر به رمزگذاری پیام و پردازش معامله نیست. ۲- نوع کارت شناسایی نشده است. ۳- نوع رمز نامعتبر است. ۴- مبلغ تراکنش نامعتبر است. ۵- اطلاعات صاحب کسب و کار از دست رفته است و یا ممکن است نوع ارز موجودی در کارت با ارز تعریف شده دستگاه کارتخوان مطابقت ندارد. ۶- تراکنش توسط صادرکننده تأیید می شود، اما کارت تراکنش را رد می کند. ۷- مشتری دکمه اشتباه روی ترمینال را فشار داده و به طور تصادفی تراکنش را لغو کرده است. ۸- خطای رمزگذاری * مجددا امتحان کنید. * از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه دهد.
Error: XX ‘Unable to reach authorization host’ * مطمئن شوید که شبکه اینترنت شما ترافیک نداشته باشد. مودم شما نیازی به تنظیم پیکربندی ویژه TCP / IP در دستگاه های شبکه شما ندارد و فقط از تنظیمات پیش فرض استفاده می شود.
Error message “No card found in Slot 1.” on myPOS Combo device, but the card is already inserted * مطمئن شوید که سیگنال شبکه به اندازه کافی قوی است. قدرت سیگنال شبکه از طریق یک نماد سیگنال Wi-Fi واقع در قسمت بالای صفحه دستگاه شما نشان داده می شود. برای اتصال از طریق مودم Wi-Fi، لطفاً راهنما را در بخش “نحوه اتصال دستگاه با Wi-Fi” مطالعه کنید.
Error message “The network registration was unsuccessful” لطفا بررسی کنید که آیا سیم کارت شما در شیار کارت به صورت صحیح قرار گرفته باشد.
Error message “Device activation not successful” when activation code is entered یعنی دستگاه نمی تواند تنظیمات پیش فرض شبکه تلفن همراه شما را پیدا کند. لطفاً روی دکمه سبز تنظیمات کلیک کنید تا آن ها را به صورت دستی وارد کنید. از شما APN (نام Access Point شبکه شما)، نام کاربری و رمز عبور پرسیده خواهد شد. می توانید اطلاعات را از ارائه دهنده تلفن همراه خود دریافت کنید.
The myPOS device was successfully activated, but the update procedure failed مطمئن شوید که کد فعال سازی به درستی وارد شده است و دوباره امتحان کنید. لطفا در نظر داشته باشید که کد فعال سازی ۲۴ ساعت معتبر است. اگر کد شما منقضی شده است یک کد جدید ایجاد کنید. اگر همچنان در فعال سازی مشکلی دارید از طریق ایمیل ثبت شده خود با مرکز مربوطه تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک کنید.
A successfully processed transaction with a status “Not cleared” at my “Accounts” or in my “Devices” menu اتصال اینترنت خود را بررسی کرده و دوباره امتحان کنید. متناوباً می توانید نوع اتصال خود را تغییر دهید و سعی کنید دوباره آن را به روز کنید.

دستگاه سعی در برقراری ارتباط از طریق بلوتوث دارد. در ارسال یا دریافت داده خطایی روی داده است.

دستگاه کارت را می خواند و رمز وارد می شود و سپس یک پیام مجوز ارسال می شود. خطای ۱۱ هنگام ارسال پیام مجوز به طور خلاصه موضوع را نشان می دهد.

پیام مجوز تأیید شده است. اما هنگام ارسال پیام Capture / Clearing پس از آن خطایی روی داده است.

پیام مجوز تأیید شده است. اما اگر پس از آن کارت توسط معامله رد شود یا مهلت زمانی تراکنش در دستگاه کارتخوان به پایان برسد تراکنش انجام نخواهد شد.

هنگام تلاش برای تأیید کد فعال سازی هنگام ارسال داده خطایی روی داده است.

هنگام تلاش برای بررسی به روزرسانی هنگام ارسال داده خطایی روی داده است.

هنگام تلاش برای بدست آوردن / پاک کردن گزارشات هنگام ارسال داده خطایی روی داده است.

هنگام تلاش برای تأیید اعتبار کد غیرفعال کردن خطایی روی داده است.

هنگام تلاش برای بررسی اتصال هنگام ارسال داده خطایی روی داده است.

هنگام تلاش برای تأیید فعال سازی / غیرفعال سازی دستگاه خطایی روی داده است.

هنگام تأیید پیام میزبان خطایی روی داده است.

خطای مشترک ارتباطی؛ معمولاً میزبان از راه دور اتصال را قطع کرده است.

هیچ پاسخی برای درخواست ارسالی دریافت نشده است.

نگین تمدن زندگی
ارسال از طریق واتساپ